Nyår+Nyårslöften

Halloj min enda läsare!!! Ja, jag har bara en.. Men iaf nyår är kasst. Sitter och har tråkigt hos mina föräldrars kompisar, har ätit mig mätt på godis för jag var så hungrig... Det finns ingen jag kan vara med här förutom mina föräldrar, kul.. Är det någon som vill byta liv med mig???? Snälla???? Men dock är jag inte ledsen, jag känner mig ganska glad inombords på nåt konstigt vis. Detta får bli ett till långt inlägg för jag har så mycket att skriva. Lånar datorn hos de vi firar hos och Y:et är jävligt segt. Ajja, idag har jag varit och tränat med mamma, sedan så tänkte jag fara och köpa en iPad men jag fick beslutsångest så jag sköt upp det. Vill ha en iPad jättemycket för att kunna redigera bilder på och kolla på filmer. Mina nyårslöften är:
- att ha godislöfte till påsk
- få upp konditionen och styrkan.
Det var allt..
Gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback