min jul

Julen firades som vanligt hos mormor och morfar i Haparanda, själva julaftonen bestod av tandtappande, mormors hemmagjorda köttbullar, presentöppnande, sminkande, handlande och fixande. Men det var inte jätte kul..
På juldagen tror jag att jag for till Rusta med mina kusiner från Happis och jag köpte hårfärg, en parfym och någon sak man sätter i håret från Aussie, sedan gick vi till ålderdomshemmet som ligger i närheten och hälsade på min våran gammelmormor alltså mormors mor eller mammas mormor. Sedan på kvällen kom kusinerna (2) från Luleå och de hade med sig Just Dance 4, som den yngste hade fått i julklapp. Vi dansade lite men gjorde inget mer speciellt.
På annnandag jul så hade jag lite tråkigt, men på kvällen for vi till Rajalla - ett köpcenter i Finland nära gränsen, men jag hittade ingenting, sedan for vi vidare i Ö&B och där köpte jag hårfärg igen för jag ska göra dipdye. Ja, det var jul... Jag skriver och lägger upp bilder vad jag fick i julklapp sen.

Kommentarer
Ewelina Jungmarker säger:

åå vad fin bild!

Svar: Tack, den är från we♥it :)
Alice

2013-01-06 | 22:04:50
Bloggadress: http://ewelinajungmarker.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback