I could really use a wish right now.

Random rubrik men jaja. Igår var det Lucia och det var kul eftersom på skolan så hade byggde vi pepparkakshus. Det blev gannska gulligt och som sagt var det jättekul. Just nu orkar jag inte lägga upp en bild men ni kan kolla på min instagram @alicen99. Idag så hade vi vanlig skoladag och det var ganska tråkigt och när jag kom hem så tänkte jag fara och träna med det sket sig och jag fick nöja mig med en kladdkakebit och ett avsnitt av one tree hill, haha. Nyss har jag sett lite avsnitt av the Vampire Diaries, Glee och New girl och det blir väl att kolla ett nytt avsnitt efter jag har bloggat. Nu tänkte jag avrunda detta inlägg med en liten bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback